Vrij rustig dagje, boodschappen gedaan met Esther en gefietst

5 april 2023 - Carine, Australië

Gisterenmorgen mijn verhaal geschreven in deze logger. Hoop leuke reacties gezien van jullie, maar het was dan ook een mooie dag.

Vandaag 5 april ook weer even met Esther op pad gegaan, via de apotheek naar de supermarkt.

050423_Apotheek Carine

's Middags ben ik naar Jackie gefietst, daar even koffie gedronken en ook Phil nog even gesproken. (Kwam van zijn werk)

Jackie werkt momenteel thuis als onderwijzeres, zij geeft les aan de kinderen in de Bush, via beeldverbinding. Sommige kinderen wonen tot 1360 km verderop, zoals bijvoorbeeld in Monkey Mia of Onslow.

Phil gaf mij ook nog even wat tips over de route terug met de fiets, om een leuke ronde te fietsen.

Screenshot_20230406_095517_Strava 060423_Macaulay Park Duncraig

Wat opvalt hier, is dat de avond heel snel invalt, tussen 1800 en 1830, 's avonds gaan we dus niet zo heel vaak op pad. Aankomende week gaan we met zijn zessen (maandag sluiten Esther en Griffin ook aan) naar het Zuiden, naar Dunsborough (zoek maar op in google maps) Gegraphe Resort. Dat is ongeveer 3 uur rijden hiervandaan en het is een schitterende badplaats.

tot mijn volgende reisverslag

1. Janna:
    6 april 2023
    Allemaal heel gezellig wat je aan het doen bent.
  2. René:
    6 april 2023
    Ziet er allemaal goed uit Frank. Blijf lekker daar genieten want hier mis je niets. 1-2.
  3. Frank Zondag:
    7 april 2023
    Het is jullie gegund Rene, anders staan jullie helemaal met lege handen dit seizoen.
    Gefeliciteerd en wat een mongolen zitten er toch soms in het stadion. Schaamtelijke vertoning weer, dat je eigen supporters je niet aan de punten gaan helpen, maar in plaats daarvan zich walgelijk misdragen, hersenlozen.

groet Frank
  4. Trijntje (en Albert):
    6 april 2023
    Leuk om je te volgen en te genieten van je verhalen en foto's.
    Het is rustig op de korenmolen, maar we merken, dat het heel erg naar je zin hebt. Blijf lekker genieten. Wij "passen wel op Heleen ".
  5. Spencer Pattiwael van Westerloo:
    6 april 2023
    Hee Frank, mooi verslag weer!!! Lekker weer daar zo te zien en hier lijkt het ook zo maar de temperatuur laat nog iets te wensen over. Maar geen geklaag want het is droog……………………
    Veel plezier nog daar en geniet er van ☀️
  6. Frank Zondag:
    Spenc,

Morgen gaan we Down South en daar schijnt het een paar graden kouder te zijn, brrrrrr, freezing allready :-)
  7. Hanneke:
    6 april 2023
    Prachtig allemaal! Heerlijk om zo te genieten! Dat temperatuurtje zou mij ook wel aanstaan ;-)
    Bedankt voor je reisverslagen.
  8. Frank Zondag:
    Ja Hanneke,

Ik snap ook goed dat het weer hier jaloersmakend is. Ik zou het serieus kunnen wennen hier, aan het leven. Het is echt een fantastisch klimaat hier, met in de winters (de maand juli) vaak 'barre' temperaturen overdag van 20 graden :-), alleen in de zomers (december) kan het hier natuurlijk behoorlijk warm worden.
    Morgen gaan we down south naar de kust. We gaan naar Dunsborough, ongeveer 3 uur rijden vanaf hier.

groetjes Frank