Afscheid in Carine, pizza night en de reis naar Singapore

30 april 2023 - Singapore, Singapore

Donderdagavond had ik thuis pizza's besteld bij de pizzeria waar Korbin werkt. Hij ging ze samen met Esther ophalen. (Esther op pad met mijn mastercard :-) ) Maar Korbins aanwezigheid en zijn chef die zelf met hem afrekende gaf nog een flinke discount. Prima dus! En de pizza's waren uitstekend. Ga dus naar Greenwood Pizza

20230427_18460420230427_184618

Inmiddels vrijdagmorgen, de dag van het afscheid.

Na een lastig afscheid in Carine van Jackie en oom Rob bracht Esther ons vrijdagmiddag naar het vliegveld in Perth. Dat verliep allemaal heel soepel en we waren onze koffers zo kwijt. Ook hier was het afscheid van Esther weer moeilijk, snel door naar de security en dat ging ook vlot.

Koffers en de security op Singapore, Changii Airport ging helemaal belachelijk snel. Binnen 1 uur na touch down van het vliegtuig stonden Ineke en ik te wachten op onze taxi. Wat is het hier tropisch warm en wat een hoge luchtvochtigheid. Het was inmiddels wel 23.00, taxi gevonden en op naar het hotel. Inchecken, naar onze kamer (met een king size bed) terwijl tante een kamer had besteld met 2 bedden (twin room), nog even wachten dus. Inmiddels was het 0.15 en we kregen onze nieuwe kamer. Na een matige nachtrust, gingen ontbijten

20230429_090800

en op op pad  voor onze 1e dag.

20230429_08513120230429_100103

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

30 april 2023
    Veel plezier
  3. Spencer Pattiwael van Westerloo:
    1 mei 2023
    Een classic 🍕 diner is altijd okay!!!