A walk in the park and Shopping again .........with Jackie this time :-)

6 april 2023 - Carine, Australië

Ik begin steeds langer te slapen hier, aangezien mijn nachtrust in NLD nooit langer was dan 6 uurtjes, merk ik dat ik hier vroeger naar mijn bed ga, tegen 2300 en nu pas om 0700 wakker schrik in plaats van 0600 > vakantie modus staat aan dus :-)

Na het gezamenlijke ontbijt met oom Rob en tante Ineke, de dag gestart met een wandeling rond de Big Carine Swamp. Even wat advies aan tante gevraagd, hoe te wandelen op de heenweg en voor de terugweg (altijd een andere route terug als heen :-) ) heb ik google maps geraadpleegd.

Screenshot_20230407_090226_Strava060423_Great Carine Swamp060423_Great Carine Swamp060423_Great Carine Swamp_3060423_Great Carine Swamp

Ik ben in ieder geval wel blij dat ik via T-Mobile een pakket van 2 weken gekocht heb voor 1000mb en dus mijn roaming gewoon aangezet. Eind volgende week maar een 2e bundel kopen, merk toch dat ik maps vaak gebruik hier. Voor het Zuiden heb ik de kaart al gedownload, zodat ik daar offline kan navigeren.

We zijn met de familie van alles aan het inslaan voor onze vakantie week naar het Zuiden en omdat Jackie weer een andere 'shopping centre' , 'Whitford shopping centre'  aandeed, ben ik even meegegaan, dit keer weer als tassendrager :-). Waiting for promotion!

Daarna de boodschappen bij Jackie thuis gebracht en terwijl Jackie de boodschappen uitpakte deed ik de evaluatie samen met Phil in de tuin.

060423_Phil and Jackies placeHow to go shopping with the ladies > NOT said Phil :-)

Na het winkelen hebben Jackie en ik, Mikayla en haar vriendinnetje Eliza naar Mount Lawley in Perth gebracht. Mikayla (dochter Jackie) had free tickets gewonnen van een influencer en die organiseerde een avond voor de fans in het Astor theatre. Ik heb nog niet gevraagd waar deze influencer ons allemaal mee kan beinvloeden :-).

Na deze rit bracht Jackie mij weer 'thuis' bij oom en tante om 1800, want ik had beloofd om te koken ............PING

1. Ineke:
    7 april 2023
    je blijft wel actief zie ik
  2. Egbertsmit:
    7 april 2023
    Laat me raden, stampot boerenkool lekkerrrr
  3. René:
    Trots op je Frank. Terugweg altijd een andere route. Echt goed. 👍😀