Rustdag in de tour (down under)

3 april 2023 - Carine, Australië

Vandaag had ik een rustdag ingepland, niet om te rusten maar vooral even zelf op pad. Maandag is ook wasdag, dus tante geholpen met de was ophangen en weer van de lijn halen. Wasdrogers heb je hier eigenlijk niet nodig vanwege het heerlijke klimaat. (tegen Heleen zeg ik altijd, als ze de handdoeken buiten droogt, moet ik mijzelf weer met schuurpapier afdrogen :-) ) Tante Ineke laat mij hier geen keus :-)

040423_THUIS_01

Ín de middag ben ik een kleine ronde gaan fietsen, maar 10 km, stiekem trap je hier ook nog wel wat hoogtemetertjes weg. Een heel klein stukje van de kust lijn heb ik nu gereden.

030423_1e FIETSTOCHTJE DOWN UNDER_01

Ook was het maar een klein tochtje omdat ik me toch behoorlijk moet focussen op het links rijden in het verkeer, een aantal keren toch wegen overgestoken en gepasseerd. Ik heb gemerkt dat dit na 1 keertje zeker nog geen automatisme is geworden.

030423_1e FIETSTOCHTJE DOWN UNDER_02

030423_1e FIETSTOCHTJE DOWN UNDER_03 (Dit is een schermfoto van mijn strava, van de route)

Morgen meer over de belevenissen, ik ga dinsdag 4 april op stap met Esther, .........more to follow

1. Spencer Pattiwael van Westerloo:
    4 april 2023
    Mooie foto’s!! Hier tot nu toe ook ☀️
  2. Frank Zondag:
    5 april 2023
    Gelukkig maar!

Ik gun jullie ook veel zon en warmte