April fool ............geen grappen vandaag

1 april 2023 - Carine, Australië

Na mijn eerste nacht slapen, gewoon in mijn oude ritme blijven, dus gewoon 06.30 uit de veren. Jetlag, hoezo?? Oké, ik zal jullie maar 1 keertje jaloers maken, het weer is hier prachtig, vandaag tussen de 17 en 24 graden met een zonnetje! Genoeg nu :-)

De zaterdag opgestart met een kop thee, in de tuin en een kroelende kat Romeo bij me en luisteren naar de inheemse

010423_CARINE_huis oom Rob en tante Ineke_1

vogelsoorten die hier in de bomen nestelen, een heerlijk ontbijt van tante, spiegeleieren met spek en toen om 1000 uur de wandelschoenen aangetrokken. Ben toen naar het huis van Phil, Jackie en Mikayla gewandeld, die hier 4,2 km vandaan wonen.

010423_Wandeling naar Duncraig_Jackie and Phil-02010423_Wandeling naar Duncraig_Jackie and Phil-04

Daar het huis bezichtigd en na een bak koffie zijn we naar  een winkelcentrum gegaan, naam ben ik even vergeten. Verder mocht ik de MTB van Phil lenen, zodat ik af en toe even een rondje kan fietsen. (Ik heb Phil verteld, dat ik af en toe wel eens een ongepland bodemonderzoek doe, maar schijnbaar vertrouwt hij me zijn fiets toe) Dus de MTB achter in de Jeep van Phil en op de weg terug nog even een doos Australisch bier gekocht, Crown Lager, 100% brewed in Australia. Maar aangezien ik leef met het motto, 'Water is pas een feest, als het bij de brouwer is geweest' zal dit  biertje ook prima smaken.

010423_tuin Rob en Ineke_01

(Nee Gerard, ik neem niets mee in de koffer :-) ) De dag hebben we afgesloten bij Hillarys, aan de kust, een boulevard waar heel veel horeca is, daar met de familie een hapje gegeten. Daar werd (vanavond de laatste keer van dit seizoen) een lichtshow verzorgd door de plaatselijke ondernemersvereniging (als ik mij het goed heb uit laten leggen tenminste). Het was weer een mooie dag, morgen gaan we naar Kings Park.

En toen de laatste foto van mij werd gemaakt onder het mom van, Yes Frank, Leonie would love to see you like this!! .........snapte ik pas de opmerking April fool ( 1 april ...........)

010423_HILLARY'S HARBOUR_LIGHTSHOW_01

1. Ineke:
    lekker genieten
  2. Janna:
    1 april 2023
    Ha lekker in de korte broek bij ons regen doei
  3. Frank Zondag:
    4 april 2023
    Hey Janna, ja het is oneerlijk verdeeld op de wereld, wat het klimaat betreft. Ik zal wat warmte voor je meenemen :-)
  4. René:
    1 april 2023
    He ouwe, ziet er goed uit daar. Vandaag voor jou dat wat ze sport noemen, milieudelicten plegen de Formule 1. Veel plezier.
  5. Frank Zondag:
    4 april 2023
    Hey andere ouwe, ja ik heb genoten van het sportweekend, de Eagles speelden fantastisch :-) Jouw cluppie wil gewoon dat Feyenoord kampioen wordt, sportief gebaar.
  6. Gerard Gelling:
    1 april 2023
    Klinkt goed Frank! Veel plezier!
  7. Frank Zondag:
    4 april 2023
    Ja Gerard, it's a hard life, down under :-)
  8. Jackie:
    2 april 2023
    Karrinyup was the name of the shopping centre.
  9. Spencer Pattiwael van Westerloo:
    2 april 2023
    Goedemorgen Frank, ja hier is het nu 07.00
    Een goede reis gehad en het lijkt alsof je er al een tijdje bent!!
    Nou hier is het eindelijk ook droog maar even nog geen tijd voor de korte broek……………….