Veilig geland in Perth, al een tijdje hoor .........

31 maart 2023 - Carine, Australië

.........maar eerst even bijpraten met de familie, eten en vooral gebruik maken van het wifi, want ik heb de roaming even uit gezet.

Om 14.45 lt (08.45 NLD tijd) ben ik geland in Perth, waar ik na het zien van de waarschuwingsfilms aan boord en het invullen van het document 'Incoming Passenger Card'  toch behoorlijk sterallures kreeg voor het programma 'Border Security' , want ik moest daar toch nog auditie voor doen. Maar helaas, die auditie laat nog op zich wachten, mijn koffer mocht gewoon door. Gelukkig stond mijn tante Ineke, met haar dochters Jackie en Esther

310323_VLIEGVELD_Perth310323_VLIEGVELD_Perth

er om mij op te pikken. Heel snel hebben we de auto gezocht van Phil (man van Jackie) en toen naar Carine gereden, de wijk waar oom Rob en tante Ineke en Esther, Korbin en Griffin wonen. Even gezellig bijkletsen vanmiddag met een bak koffie met oom Rob, tante Ineke, Jackie en Phil, Esther en Korbin. Koffer uitgepakt, warm gegeten, een grote pan tomatensoep met broodjes en bij de warme maaltijd heb ik ook Griffin gezien, want die was nog werken vanmiddag.

De avond is gevallen hier, een ieder gaat hier vroeg naar bed, tussen 2100 en 2130 en deze reiziger die in zijn vorige nacht 20 minuten heeft geslapen, die zit nog te typen :-).

Morgen vroeg na het ontbijt, ga ik tegen koffietijd aan de wandel naar de woning van Jackie, Phil en Mikayla, ongeveer 4 km hier vandaan. Met google maps in de hand, kom je door het hele land ..........wordt vervolgd

1. Harm:
    Leuk joh, veel plezier daar. Groet uit Havelte
  2. Frank Zondag:
    4 april 2023
    Groeten terug! De eerste kleine fietstocht heb ik gisteren gedaan. Wel lastig dat links rijden in het verkeer, continu focussen
  3. Diny Koopman:
    31 maart 2023
    Hoi Frank, mooi dat de reis zo voorspoedig is verlopen. Ik hoop dat je het dag en nachtritme snel oppikt. Zo te zien kun je je korte broek al uit de koffer halen. Veel plezier daar en hartelijke groeten van de verre familie uit Havelte.
  4. Frank Zondag:
    4 april 2023
    Hallo Diny, een jetlag, wat is dat! Dat is ook allemaal een beetje overtrokken hoor. Gewoon proberen zo snel mogelijk je oude ritme te pakken en af en toe een keer een nachtje overslaan, daarvan ga je ook niet dood :-). Lange broek gaat pas weer aan als ik hier vertrek. Groeten terug
  5. Ineke:
    31 maart 2023
    fijn dat de reis goed gegaan is heel veel plezier
  6. Egbertsmit:
    31 maart 2023
    Fijn dat de reis goed is verlopen , veel plezier en voor nu welterusten
  7. Marja:
    31 maart 2023
    En na de lange reis nu genieten.
    Veel plezier.
  8. Frank Zondag:
    4 april 2023
    Dank je wel Marja, ja, je moet lang reizen, maar je krijgt er wel wat voor terug. De lange broek is uitgegaan toen ik hier aankwam en is nog niet weer aangeweest. Denk dat ik die bewaar voor de terugreis :-(
  9. Freddy Koopman:
    31 maart 2023
    Na een hele lange vliegreis
    Nu maar genieten.
    Veel plezier Frank
  10. Frank Zondag:
    4 april 2023
    Dank je Fred! We worden kampioen!!!!!
  11. Janna:
    31 maart 2023
    Mooi Frank volgens mij een beetje wind de airport van Singapore komt mij bekent voor met die mooie vloerbedekking nou fijne wandeling groet Janna
  12. Spencer Pattiwael van Westerloo:
    1 april 2023
    Heel veel plezier daar Frank!!!!!
  13. Anneke wageveld:
    1 april 2023
    leuke ontvangst doe de fam degroetjes vanmij
  14. Frank Zondag:
    4 april 2023
    Jazeker, de ontvangst was heel erg fijn hier. Ik heb ze allemaal de groeten gedaan, van Anneke van de Zeeweg, naast de pottenbakker. Esther liet vol trots haar mok zien, die ze daar heeft laten maken, met haar naam erop.
  15. Freddy Koopman:
    12 april 2023
    Hoe is het daar Frank alles goed.
    Hier wel.
  16. Freddy Koopman:
    12 april 2023
    Je vermaakt je daar uitstekend zeker.
    Gelijk heb je .
    Geniet er maar van.
    Ons cluppie Feyenoord doet het nog steeds goed.
    Frank de groetjes van Marja en Freddy
  17. Frank Zondag:
    15 april 2023
    Freddy,

Het is hier zeker goed toeven, het weer was wat minder tijdens onze vakantie week, maar dat mocht de pret niet drukken. Voor Australische begrippen hier heeft het veel geregend. Maar het was ook echt Hollands weer, ze doen er alles aan om te zorgen dat ik geen heimwee krijg :-)

Ja, als ons cluppie het nu nog weg gaat geven Freddy!

groetjes Frank
  18. Freddy Koopman:
    21 april 2023
    Hallo Frank,
    Hoe was de Football wedstrijd in een vol stadion met de supporters door elkaar.
    Een hele belevenis zeker. Verder alles goed.Hier ook.
    Jullie voorheen vakantie boerderij in Havelte staat te koop voor 1,4 miljoen euro.
    Mijn darmonderzoek is ook goed verlopen over 3 jaar weer komen.
    Feyenoord is ook uit de Europa League nu richten op het kampioenschap.
    Frank geniet ervan deze reis.
    Groetjes van Freddy en Marja
  19. Frank Zondag:
    22 april 2023
    Hoi Freddy, over mijn belevenissen bij de AFL game kun je in mijn verslag lezen.
    Goed om te horen dat je een positieve uitslag had!
    ASR-FEY dat had ik idd gelezen, jammer en ook nog in de verlenging.
    Zullen we een bod gaan doen :-)

groeten Frank