Welkom op mijn reisblog!

23 maart 2023 - Smilde, Nederland

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger! Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reis naar Australië. Ik kijk er naar uit om mijn familie daar te zien (na een hele tijd), maar vooral ook de 'way of living' te proeven 'down under'. Het is in ieder geval een 'uitgestelde' reis waar het nu eindelijk van komt, COVID19 gooide een beetje roet in het eten. Omdat mijn werkzame leven (als militair) nu is afgelopen en alleen nog deeltijd werk voor Defensie, moest het misschien wel zo zijn.

Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

1. Reislogger:
    11 februari 2023
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. René:
    24 maart 2023
    He ouwe, het is je gegund. Maak er een mooie reis van. Hoe lang blijf je weg?
  3. Frank Zondag:
    24 maart 2023
    Hey Rene, 28 april begin ik weer met de terugreis (mijn tante reist ook mee) en dan blijven we nog 3 nachten in Singapore. Twee mei landen we weer op Schiphol. Op 5 en 6 mei vieren we dan het 60 jarig huwelijk van mijn ouders. Groet Frank
  4. René:
    26 maart 2023
    Ziet er goed uit. Geniet er van en blijf scherp.
  5. Erik de Graaf:
    26 maart 2023
    Heel veel plezier Frank, hou je mij op de hoogte van je avontuur.
  6. Frank Zondag:
    4 april 2023
    Erik, dat zal ik doen. Maar het is handiger als jij de mail bevestigt die je van mij hebt ontvangen, dan krijg je ook automatisch de update van de nieuwsbrieven. Groeten vanuit down under ..........en Eagles bedankt!!