The start of my journey ...........was in the city of 020............2 provinciaaltjes op reis

29 maart 2023 - Amsterdam, Nederland

Koffer gewogen, mag het wel in mijn ruimbagage of toch niet. De twijfel slaat toe, 22,6 kg dus zit ruim onder de 25 kg. En dat met bijna 2 kg drop en the famous dutch 'Streepwafles'. Onze kat Sansa een dikke knuffel gegeven en onze Djessie in Havelte gebracht bij mijn zwager en schoonzus. Op naar Amsterdam, Bastion ad Amstel hotel aan de A10, hier wordt ik morgenvroeg om 0830 opgepikt door de taxi voor Schiphol.

290323_Bastion Hotel_avond voor vertrek-2290323_Bastion Hotel_avond voor vertrek-4

Heleen kan dan morgenvroeg op haar gemak de spullen inpakken, ontbijten en uitchecken. Ze moet toch wachten op de file om achteraan te kunnen sluiten 😀.  Na het inchecken vergat de jongeman aan de receptie even te vertellen waar de lift naar de 10e verdieping was. Dus deze 2 provinciaaltjes in de eerste de beste lift genomen, 5e verdieping en verder ging die niet.

290323_Bastion Hotel_avond voor vertrek-3

Terug naar de receptie, oh de lift naar de 10e is daar in de hoek 🤔😂😂. Lekker gegeten, nog een drankje drinken en dan morgenvroeg het onvermijdelijke afscheid .........ach het is maar voor 5 weken......maar ik ga nooit meer zo lang alleen weg zonder Heleen.